És un esport d'equip
que consta de dos equips i 9 persones cada un. L'objectiu del beisbol és aconseguir
més carreres que l'equip contrari. Una cursa s'aconsegueix quan
algun corredor passa per sobre les tres bases, fins a la base de meta, d'una en
una o d'un sol cop. L'equip defensor ha d'intentar eliminar els jugadors de
l'equip atacant perquè no aconsegueixin completar la cursa. Quan n'elimina
tres, passa a ser atacant. Cada equip serà atacant i defensor nou vegades
durant un partit.